Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Office 365 Beheerder | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Office 365 Beheerder | Freelance | Interim | ZZP

Office 365 Beheerder | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Office 365 Beheerders:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Office 365 Beheerders
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Office 365 Beheerder

De taken en verantwoordelijkheden van een Office 365 Beheerder kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Office 365 Beheerders, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Adviseren en ondersteunen van gebruikers in de organisatie omtrent Office 365;
  • Implementeren en beheren van wijzigingen;
  • Uitvoeren van updates;
  • Machtigingen inregelen;
  • Optimaliseren van de Office 365 omgeving en ervoor zorgen dat deze veilig blijft;
  • Opstellen van gebruikershandleidingen en functionele beschrijvingen;
  • Vertalen van gebruikerswensen naar nieuwe functionaliteiten;
  • Adviseren omtrent professionalisering van het functionele beheer;
  • Inrichten en aan elkaar koppelen en onderhouden van applicaties;
  • Mobile Device en Application Management;
  • Optimaliseren van het gebruik van de applicaties;
  • Onderhouden van contact met gebruikers, security en andere professionals in de organisatie;
  • Kennis overdragen aan collega's;
  • Opstellen van rapportages en gebruikershandleidingen;
  • Gebruikersondersteuning;
  • Het geven van trainingen, presentaties en uitleg aan collega's.

Vaardigheden van een Office 365 Beheerder

  • Communicatief sterk
  • Proactief
  • Klantgericht
  • Oplossingsgericht