Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden. Wij bemiddelen ook in loondienst vacatures.

Office 365 Beheerder | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Office 365 Beheerder | Freelance | Interim | ZZP

Office 365 Beheerder | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst

Kies uit ervaren en beschikbare Office 365 Beheerders:

  • Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Office 365 Beheerders.
  • Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
  • No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
  • Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Office 365 Beheerder

De taken en verantwoordelijkheden van een Office 365 Beheerder kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Office 365 Beheerders, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Adviseren en ondersteunen van gebruikers in de organisatie omtrent Office 365;
  • Implementeren en beheren van wijzigingen;
  • Uitvoeren van updates;
  • Machtigingen inregelen;
  • Optimaliseren van de Office 365 omgeving en ervoor zorgen dat deze veilig blijft;
  • Opstellen van gebruikershandleidingen en functionele beschrijvingen;
  • Vertalen van gebruikerswensen naar nieuwe functionaliteiten;
  • Adviseren omtrent professionalisering van het functionele beheer;
  • Inrichten en aan elkaar koppelen en onderhouden van applicaties;
  • Mobile Device en Application Management;
  • Optimaliseren van het gebruik van de applicaties;
  • Onderhouden van contact met gebruikers, security en andere professionals in de organisatie;
  • Kennis overdragen aan collega's;
  • Opstellen van rapportages en gebruikershandleidingen;
  • Gebruikersondersteuning;
  • Het geven van trainingen, presentaties en uitleg aan collega's.

Vaardigheden van een Office 365 Beheerder

  • Communicatief sterk
  • Proactief
  • Klantgericht
  • Oplossingsgericht