Office manager | Freelance | Interim | ZZP
Kies uit zeer ervaren en beschikbare Office managers:
- Dit op interim, freelance of ZZP basis
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Office managers
- Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
- No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
- Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.
Taken van een officemanager
De taken die een office manager heeft kunnen onderling verschillen. Hieronder een overzicht van voorkomende taken die onze office managers uitvoeren:
- Aansturen van het hele team
- Het beheren van de elektronische agenda's rekening houdend met tijdschema's van anderen
- E-mailbeheer
- Verzorgen van correspondentie en het onderhouden van contacten met relaties en alle overige correspondentie
- Aanspreekpunt voor andere afdelingen
- Het organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen
- Aansturen van secretariële medewerkers
- Beheren van facilitaire zaken, waaronder voorraadbeheer
- Een stuk beheer van de personeelsadministratie