Professional nodig? Wij zijn in heel Nederland actief en zijn niet regio gebonden.

Personal Assistant | Freelance | Interim | ZZP

  • Home
  • Personal Assistant | Freelance | Interim | ZZP

Personal Assistant | Freelance | Interim | ZZP

Kies uit zeer ervaren en beschikbare Personal Assistants:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Personal Assistants
  • Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
  • No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.

Taken en verantwoordelijkheden van een Personal Assistant

De taken en verantwoordelijkheden van een Personal Assistant kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Personal Assistants, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ondersteunen van de CEO in zijn of haar werkzaamheden;
  • Plannen van dagelijkse vergaderingen voor CEO en andere leden van het management;
  • Afhandelen van reisarrangementen;
  • Vergaderingen boeken;
  • Agenda's bijhouden;
  • Bijhouden van de agenda's en de beschikbaarheid van alle vergaderruimten;
  • Verwelkomen van bezoekers op een warme manier;
  • Beheren van het uiterlijk van de receptie, inclusief het bewaken van de kantoorlobby;
  • Fungeren als administratieve ondersteuning voor de organisatie en ervoor zorgen dat aan de behoeften wordt voldaan en dat er goede service wordt geboden;
  • Zaken en oplossingen onder de aandacht van de CEO brengen indien nodig;
  • Ontvangen van leveringen; sorteren en bezorgen van inkomende post.

Vaardigheden van een Personal Assistant

  • Sterke organisatievaardigheden, vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren;
  • Punctueel;
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen;
  • Aandacht voor detail;
  • Service- en klantgericht;
  • Zelfstandig werken;
  • Bekwaam met Microsoft Office-suite (Outlook, Excel, PowerPoint, Word);
  • In staat om op hoog niveau te functioneren met minimale supervisie, georganiseerd te blijven en aan te passen aan constant veranderende prioriteiten.
Interim Freelance ZZP Personal Assistant