• darkblurbg

Programmamanager | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Programmamanager     Ik ben een Programmamanager

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Programmamanagers:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Programmamanagers
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Programmamanager in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


Persoonlijke ontwikkeling programmamanager

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Programmamanager

De taken en verantwoordelijkheden van een Programmamanager kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Programmamanagers, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Eindverantwoordelijk voorbereiden, opzetten en begeleiden van projecten/programma’s;
  • Ondersteunen en adviseren van de klant met betrekking tot de mogelijkheden, scope en planning van projecten;
  • Ontwikkelen van strategie voor project(en), zowel op korte als lange termijn;
  • Maken van een planning en projectbegroting, stellen van prioriteiten;
  • Organiseren van werksessies en projectvergaderingen met het projectteam;
  • Voeren van overleg met andere afdelingen die bij het project betrokken zijn;
  • Afstemmen van de benodigde capaciteit;
  • Optimaliseren van werkmethodieken;
  • Leidinggeven aan en motiveren van het projectteam;
  • Bewaken van het budget en bijsturen waar nodig;
  • Bewaken van timing en het behalen van deadline;
  • Monitoren van eventuele risico’s en issues;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan projectteam, stuurcommissie, managementteam en eventuele externe opdrachtgevers;
  • Onderhouden van contact met evt. opdrachtgevers;
  • Opleveren van het project.