• darkblurbg

Projectadministrateur | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Projectadministrateur     Ik ben een Projectadministrateur

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Projectadministrateurs:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Projectadministrateurs
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Projectadministrateur in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Projectadministrateur

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Projectadministrateur

De taken en verantwoordelijkheden van een Projectadministrateur kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Projectadministrateurs, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Beheren voortgang projecten, waaronder bespreken inhoudelijke stand van de projecten met de projectleider, constateren (extra) winst of verlies bespreken met de projectleider en controller;
  • Vastleggen van de constateringen binnen de projecten in het projectmanagementinformatiesysteem;
  • Aanleggen projecten in SAP en verwerken gegevens in SAP met betrekking tot de projecten eventueel naar aanleiding van de besprekingen met projectleiders;
  • Bewaken van de budgetten, bij constateren van (extra) winst dan wel verlies maatregelen nemen door middel van de daarvoor geldende procedures;
  • Signaleren van problemen / vertragingen / risico’s;
  • Controleren financiële overzichten met betrekking tot de maandresultaten. Deze bespreken met de controller;
  • Aanleveren (gegevens) managementrapportages;
  • Verzorgen facturatie, eventueel in overleg met projectleiders;
  • Urenverantwoording outillage invoeren en zorgen voor de compleetheid hiervan;
  • Bij problemen met debiteuren in overleg met debiteurenbeheer oplossen;
  • Aanleveren kostenboekingen aan grootboek;
  • Voorbereiden accountantsverklaringen.