• darkblurbg

Projectleider infra | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Projectleider infra     Ik ben een Projectleider infra

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Projectleiders infra:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Projectleiders infra
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Projectleider infra in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Projectleider infra

Persoonlijke ontwikkeling projectleider infra

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden Projectleider Infra

De taken en verantwoordelijkheden van een Projectleider Infra kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Projectleiders Infra, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Aanspreekpunt en vraagbaak voor Projectdirectie, MT en medewerkers;
  • Complex agenda en mailboxbeheer;
  • Verslagleggen van diverse vergaderingen;
  • Aanmaken van inkoopopdrachten en coderen van facturen;
  • Toetsen of de inkoopopdracht binnen de budgetten passen;
  • Nakijken en opstellen van juridische documenten waaronder diverse contracten en overeenkomsten;
  • Wegwerken van archiefachterstand, inrichten, opbergen en (digitaal) archiveren van documenten;
  • Ondersteunen op projectbeheersing - het uitvoeren van voorbereidend werk voor het management/ directie;
  • Ondersteuning in het omgevingsmanagement waaronder organisatie van stakeholders overleggen en bewoners overleggen, bijhouden van stakeholders eisen en wensen;
  • Aanvragen van projectnummers en aanleveren van projectbegrotingswijzigingen;
  • Correcties doorgeven aan financiën en bewaken dat dit doorgevoerd wordt;
  • HR gerelateerde zaken zoals ziekteverzuim, maken van vakantieplanningen;
  • Alle voorkomende secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden ten behoeve van de afdeling Infra;
  • Bewaken van mijlpalen, deadlines en gemaakte afspraken;
  • Ontvangen van bezoekers.