Sales Assistant | Freelance | Interim | ZZP
Kies uit zeer ervaren en beschikbare Sales Assistants:
- Dit op interim, freelance of ZZP basis
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Sales Assistants
- Ervaren zelfstandige professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven. Zelfstandig wil zeggen: professionals die ook ingeschreven staan bij de KvK.
- No match no pay: u betaalt pas als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt.
- Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers uit uw regio.
Een Sales Assistant is verantwoordelijk voor het ondersteunen van het verkooppersoneel door middel van administratieve ondersteuning en klantenondersteuning. Een Sales Assistant onderhoudt contact met klanten, voltooit bestellingen en verwerkt verkoopleads.
Taken en verantwoordelijkheden van een Sales Assistant
De taken en verantwoordelijkheden van een Sales Assistant kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Sales Assistants, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Zorgen voor een hoge klanttevredenheid door middel van een uitstekende verkoopservice;
- Vaststellen van de behoeften en wensen van klanten;
- Beheren van kassaprocessen;
- Beantwoorden telefoontjes;
- Behandelen van bestellingen;
- Klachtenbeheer;
- Verwerken van verkoopgegevens en voortgangsrapportages;
- Verkoopleads opvolgen;
- Beantwoorden vragen over producten of garanties;
- Reageren op e-mails, telefoontjes en andere vormen van correspondentie;
- Promoten en verkopen van producten en diensten;
- Onderhouden van klantendatabase;
- PowerPointpresentaties voor verkopers opstellen;
- Organiseren van vergaderingen en plannen van conferentieruimtes;
- Coördineren van reisarrangementen;
- Organiseren van evenementen, conferenties en andere bijeenkomsten;
- Analyseren van verkooprapporten;
- Klantgerichte seminars houden.