Sales Assistant | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Sales Assistants:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Sales Assistants.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
Een Sales Assistant is verantwoordelijk voor het ondersteunen van het verkooppersoneel door middel van administratieve ondersteuning en klantenondersteuning. Een Sales Assistant onderhoudt contact met klanten, voltooit bestellingen en verwerkt verkoopleads.
Taken en verantwoordelijkheden van een Sales Assistant
De taken en verantwoordelijkheden van een Sales Assistant kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Sales Assistants, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:
- Zorgen voor een hoge klanttevredenheid door middel van een uitstekende verkoopservice;
- Vaststellen van de behoeften en wensen van klanten;
- Beheren van kassaprocessen;
- Beantwoorden telefoontjes;
- Behandelen van bestellingen;
- Klachtenbeheer;
- Verwerken van verkoopgegevens en voortgangsrapportages;
- Verkoopleads opvolgen;
- Beantwoorden vragen over producten of garanties;
- Reageren op e-mails, telefoontjes en andere vormen van correspondentie;
- Promoten en verkopen van producten en diensten;
- Onderhouden van klantendatabase;
- PowerPointpresentaties voor verkopers opstellen;
- Organiseren van vergaderingen en plannen van conferentieruimtes;
- Coördineren van reisarrangementen;
- Organiseren van evenementen, conferenties en andere bijeenkomsten;
- Analyseren van verkooprapporten;
- Klantgerichte seminars houden.