• darkblurbg

Sales Assistant | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Sales Assistant     Ik ben een Sales Assistant

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Sales Assistants:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Sales Assistants
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No match no pay (u betaalt pas als een interimmer / freelancer / ZZP-professional bij u aan het werk gaat)
  • Wij hanteren een veel lagere bemiddelingsfee dan het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. Klik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Sales Assistant in loondienst? Meer informatie over werving en selectie

Persoonlijke ontwikkeling Sales Assistant

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Een Sales Assistant is verantwoordelijk voor het ondersteunen van het verkooppersoneel door middel van administratieve ondersteuning en klantenondersteuning. Een Sales Assistant onderhoudt contact met klanten, voltooit bestellingen en verwerkt verkoopleads.

Taken en verantwoordelijkheden van een Sales Assistant

De taken en verantwoordelijkheden van een Sales Assistant kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Sales Assistants, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Zorgen voor een hoge klanttevredenheid door middel van een uitstekende verkoopservice;
  • Vaststellen van de behoeften en wensen van klanten;
  • Beheren van kassaprocessen;
  • Beantwoorden telefoontjes;
  • Behandelen van bestellingen;
  • Klachtenbeheer;
  • Verwerken van verkoopgegevens en voortgangsrapportages;
  • Verkoopleads opvolgen;
  • Beantwoorden vragen over producten of garanties;
  • Reageren op e-mails, telefoontjes en andere vormen van correspondentie;
  • Promoten en verkopen van producten en diensten;
  • Onderhouden van klantendatabase;
  • PowerPointpresentaties voor verkopers opstellen;
  • Organiseren van vergaderingen en plannen van conferentieruimtes;
  • Coördineren van reisarrangementen;
  • Organiseren van evenementen, conferenties en andere bijeenkomsten;
  • Analyseren van verkooprapporten;
  • Klantgerichte seminars houden.