• darkblurbg

Teamleider Customer Desk | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Teamleider Customer Desk     Ik ben een Teamleider Customer Desk

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Teamleiders Customer Desk:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Teamleiders Customer Desk
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Teamleider Customer Desk in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Teamleider Customer Desk

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Teamleider Customer Desk

De taken en verantwoordelijkheden van een Teamleider Customer Desk kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Teamleiders Customer Desk, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Coördineren processen met externe en interne partners;
  • Continu Verbeteren;
  • Focus op KPI en SLA;
  • HR zaken, aanname, exit- en beoordelingsgesprekken;
  • Sturen en coachen, op het behalen van KPI;
  • Verzorgen van Trainingen;
  • Coachen op houding en gedrag;
  • Opstellen en implementeren van verbetertrajecten;
  • Werkgroep kwaliteit;
  • Beheer van de werkprocessen.