• darkblurbg

Teammanager Financiële Administratie | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Teammanager Financiële Administratie     Ik ben een Teammanager Financiële Administratie

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Teammanagers Financiële Administratie:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Teammanagers Financiële Administratie
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Teammanager Financiële Administratie in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Teammanager Financiële Administratie

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Teammanager Financiële Administratie

De taken en verantwoordelijkheden van een Teammanager Financiële Administratie kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Teammanagers Financiële Administratie, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Integreren van werkprocessen en systemen;
  • Verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van de medewerkers Financiële administratie op meerdere locaties;
  • Kwaliteit van het werk borgen en verbeteren op basis van actuele ontwikkelingen;
  • Efficiënte afstemming tussen werkaanbod, personele inzet en adequate roostering;
  • Bijdrage leveren aan het organisatie- en afdelingsbeleid;
  • Leidinggeven aan en/of begeleiden projecten;
  • Aanspreekpunt voor overige medewerkers en (team)managers van de organisatie en externe partijen, zoals accountants, banken en belastingdienst;
  • Opstellen van een reorganisatieplan en implementeren;
  • Lid van het Managementteam Financiën;
  • Verantwoordelijk voor de prestaties van de afdeling als geheel;
  • Verantwoordelijk voor alle personele, organisatorische en financiële aangelegenheden van FA, voor efficiencyverhoging, voor integratie- en implementatietrajecten, voor het bewaken van de voortgang en voor de (verbetering van) kwaliteit;
  • Beleidsontwikkeling. Zorgdragen voor de ontwikkeling van het tactische beleid, vaststellen van het tactische beleid en zorgen voor de beleidsuitvoering. Daarnaast adviseren van het topmanagement over tactische en strategische beleidskeuzes op het vakgebied. Bijdrage leveren aan het realiseren van de overstijgende organisatiedoelstellingen;
  • Coördineren en beoordelen van de jaarrekening;
  • Opzetten en implementeren van de maandrapportages.