Thuiszorgplanner | Freelance | Interim | ZZP | Loondienst
Kies uit ervaren en beschikbare Thuiszorgplanners:
- Beschikbaar op interim, freelance of ZZP basis, of als professional bij u in loondienst.
- Normaliter binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Thuiszorgplanners.
- Bij Bureau Ad Interim staan ervaren zelfstandige professionals ingeschreven die bij de KvK geregistreerd zijn, evenals professionals die beschikbaar zijn voor een loondienstverband bij uw organisatie.
- No match no pay: u betaalt alleen als er een Overeenkomst van Opdracht tussen u en de zelfstandige (interimmer / freelancer / ZZP-professional) tot stand komt of als de professional bij u in loondienst gaat.
- Onze bemiddelingsfee is aanzienlijk lager dan het landelijke gemiddelde van ruim 20%, zodat uw budget zo veel mogelijk in uw organisatie blijft. Klik hier voor onze tarieven.
- Interimmers / freelancers / zzp'ers / professionals in loondienst uit uw regio.
1. Een thuiszorgplanner ontzorgt en versterkt uw organisatie
Als thuiszorgorganisatie staat u voor een uitdagende taak. Zeker in deze onzekere tijden, waarin wetgeving en zorgvraag continu veranderen. U levert betrouwbare, goede zorg aan uw cliënten. Maar u zorgt ook goed voor uw personeel. 2 Zaken die niet altijd eenvoudig op elkaar aansluiten. De afgelopen jaren is de werkdruk in de zorg tot ongekende hoogten gestegen. Uw personeel loopt geen hardloopwedstrijd maar is bezig met een marathon. Een goede Thuiszorgplanner is daarom onmisbaar voor iedere professionele thuiszorgorganisatie.
2. Taken van een thuiszorgplanner
Een Thuiszorgplanner zorgt voor een optimale planning van het rooster van al uw thuiszorgmedewerkers. Daarnaast regelt hij/zij ook de vakantieplanningen, routeplanningen en kan hij/zij op- en afschalen naar behoefte van cliënten, daarbij rekening houdend met indicatie en budgetten van uw cliënten.
3. Ontzorgend voor uw personeel
Een goede Thuiszorgplanner is een expert in organiseren, weet om te gaan met piekmomenten, heeft kennis van de bekende software pakketten, maar vergeet daarbij niet dat hij met mensen te maken heeft. Hij/zij ontzorgt de thuiszorgmedewerkers door zijn werk goed te doen: er dient rekening gehouden te worden met reistijden, vakanties, weekenden en thuissituaties. Tevreden personeel blijft immers bij de organisatie, maar trekt daarmee ook ander personeel aan. En zit niet iedere zorgorganisatie daar tegenwoordig om te springen?
4. Ontzorgend voor uw cliënten
Tegelijkertijd zorgt de Thuiszorgplanner ervoor dat de cliënten op hun zorgvraag worden bediend. Hij/zij houdt rekening met budgetten en indicaties, gewenste bezoektijden en mogelijkheden. Tevreden cliënten blijven bij hun zorgaanbieder, maar trekken ook nieuwe cliënten aan. Een zichzelf serieus nemende zorgaanbieder kan dan ook niet anders dan investeren in een goede planner.
5. De dynamiek van de thuiszorgplanning
Het werk van een Thuiszorgplanner is dynamisch: er zijn voortdurend wijzigingen, onverwachte piekmomenten door ziekteverzuim onder personeel of extra zorgvragen vanuit cliënten. Het is dan ook belangrijk dat een Thuiszorgplanner stressbestendig en organisatorisch sterk is. Daarnaast heeft de Thuiszorgplanner ook oog voor detail, hij/zij kijkt verder dan een eenvoudig kloppende planning. De Thuiszorgplanner denkt vooruit, voorziet knelpunten ruim voordat deze daadwerkelijk ontstaan en adviseert hoe deze op te vangen.
6. Optimale kennis van plansystemen
Een goed plansysteem is daarbij onmisbaar. Onze Thuiszorgplanners kunnen deze voor iedere organisatie op maat en naar wens opzetten. Zij hebben kennis van de bekende software systemen als NEDAP en Salesforce, maar maken zich nieuwe ook zeer snel eigen. Tevens verzorgen onze Thuiszorgplanners voor optimalisering van bestaande systemen. Doordat onze mensen in verschillende branches werkzaam zijn, brengen zij unieke kennis mee van buiten de sector, wat soms tot niet alledaagse maar unieke en vooral volledig op maat gemaakte oplossingen kan leiden.
7. Thuiszorgplanners zijn de spil van uw organisatie
Onze Thuiszorgplanners zijn in staat om snel en daar waar dat nodig is, bij te springen in uw organisatie. Zij ontzorgen niet alleen, maar zorgen er ook voor dat uw organisatie sterker en stabieler verder kan. In deze onzekere en drukke tijden is dat zeker geen overbodige luxe, maar een must voor iedere zichzelf serieus nemende organisatie.