• darkblurbg

Head of Marketing | Freelance | Interim | ZZP

Ik zoek een Head of Marketing     Ik ben een Head of Marketing

Kies uit zeer ervaren en direct beschikbare Heads of Marketing:

  • Dit op interim, freelance of ZZP basis
  • Binnen 48 uur meerdere geschikte en beschikbare Heads of Marketing
  • Ervaren professionals staan bij Bureau Ad Interim ingeschreven
  • No cure no pay
  • Wij hanteren een lage bemiddelingsfee van 9% in plaats van het landelijk gemiddelde van ruim 20%. Zo blijft het geld zoveel mogelijk in uw organisatie. U kunt zelf bepalen wat u wilt betalenKlik hier voor onze tarieven.
  • Interimmers uit uw regio actief
  • Geen concurrentie- en relatiebeding

Wilt u een Head of Marketing in loondienst? Meer informatie over werving en selectie


 

Persoonlijke ontwikkeling Head of Marketing

Wil je meer inzicht in jezelf?

Wil jij jezelf en anderen beter leren begrijpen? Wil jij betere resultaten op het werk en in jouw dagelijks leven? Wil jij succesvoller zijn? Krijg meer inzicht in jouw persoonlijkheidsprofiel. Meer informatie.

Ik wil meer informatie over assessments


Taken en verantwoordelijkheden van een Head of Marketing

De taken en verantwoordelijkheden van een Head of Marketing kunnen uiteraard per organisatie verschillen. Hieronder staan een aantal taken en verantwoordelijkheden die Heads of Marketing, bij Bureau Ad Interim ingeschreven, uitvoer(d)en:

  • Ontwikkelen van een strategische aanpak en een jaarplan om de marketingactiviteiten van de organisatie daarop te sturen;
  • Afstemmen van marketing over alle kanalen op de strategische prioriteiten van de organisatie;
  • Samenwerken met het hoofd communicatie om marketing en communicatie via alle kanalen goed in te zetten;
  • Stimuleren van onderzoeksplannen om klantinzichten te verkrijgen, de routekaart van het product te sturen en te valideren en op de hoogte te blijven van het concurrentielandschap;
  • Intern de vertrouwde stem van de klant zijn door inzichten te verzamelen en naar boven te halen die de strategie en routekaart van de organisatie voor productontwikkeling vormgeven;
  • Helpen bij het ontwikkelen van de marketinglanceringsstrategie;
  • Bouwen aan een zeer efficiënt team van marketingprofessionals.